Re: [DX] Tulitikkutinaa?

At 19:48 7.2.2008, Håkan Sundman wrote:
>Minulla on vielä Radio-Mikron ajoilta pätkä jäljellä. Tuote on
>helppokäyttöinen mutta tulos on epäluotettava. Tänään ammattilaiset
>käyttävät maastossa esim. Portasolin kaasujuotinta - toimii
>paukkupakkasillakin. Kysy laitetta BKL:ltä.

Itselläni on ollut Portasolin kaasujuottimista
aika kehnoja kokemuksia. Ostamassani kapineessa
kaasuntulo oli melkoisen vaihtelevaa ja
epäluotettavaa olipa säätö missä asennossa
hyvänsä. Liikkeessä totesivat että eihän tämän
ihan näin pitäisi toimia ja antoivat uuden
takuuseen. Se toimikin pari kuukautta ihan OK,
kunnes samat ongelmat alkoivat siinäkin... Vein
senkin liikkeeseen ja juottimen tutkimusten
jälkeen sain onneksi rahani lopulta takaisin.
Ainakin omien kokemusteni perusteella siis
suosittelisin jotain muuta kaasujuotinta kuin Portasol.

73 VHI