To: "Alpo Heinonen" <alpo.heinonen@xxxxxxxxxx>
Cc: "Suomalaisten DX-lista" <dx@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Monday, November 03, 2008 5:38 PM
Subject: Re: Viallista postia

HV Alpo

tähän astiset viestisi ovat tulleet aivan normaalisti Oulun Yliopiston
servereiden tiukkojen seulojen lävitse. Tästä syystä uskalsin ilmoittaa
poikkeuksellisesta tilanteesta suoraan Sinulle, kuten yleensäkin teen
epänormaaleissa tilanteissa.

Näiden viestien sisältöön en voi ottaa kantaa,. koska ne eivät avaudu.
Poleeminen tyylisi on kyllä ehtinyt tullut tutuksi, joten
asiallisuuteen kehoittaminen saa jäädä omaan arvoonsa.

73
SEH