[DX] Tervehdys kaikille

Hyvät DX-ystävät,

Viikonlopun aikana onkin ollut taas aikamoista vilskettä tällä listalla asiasta kuin asiasta. En lähde tässä käsittelemään viestejä ja keskusteluja yksityiskohtaisesti saati sitten tuomitsemaan niitä. Tähän minulla ei ole mitään syytä eikä edes oikeuttakaan. Jokainen voi vapaasti esittää omat mielipiteensä.

Suomen DX-Liitto on yrittänyt ja yrittää edelleen toimia jäsentensä parhaaksi. Kuitenkin joskus eteen tulee tilanteita, joissa kaikkien toiveita ei valitettavasti pystytä täyttämään. Aika ajoin minua harmittaa, että liiton ja sen eri toimikuntien toimintaa arvostellaan jyrkästikin pelkästään yksittäisten asioiden pohjalta. Välttämättä nuo yksittäiset asiat eivät ole kovinkaan suuria kokonaisuuden kannalta. Asialliset kommentit ovat tietenkin aina tervetulleita. Tämän olen maininnut tällä listalla jo muutaman kerran aiemmin.

Tähän lopuksi voin ilokseni ilmoittaa, että tänään postista tupsahti keltainen kirje (sis. qsl-kortti!!) KBS Worldiltä. On se mukavaa, kun saa kuunnella, joskus raportoida ja joskus vielä harvemmin asemat vastaavatkin. Samaa iloa toivotan myös teille kaikille!

Terv:

KSK