Re: [DX] Viallista postia

Kuten olen erikseen parille kuuntelijalle privaatisti todennutkin, ongelmat
todennäköisesti liittyvät vastaanottopään palomuureihin ja niissä kunkin
viestin
kohdalla suoritettavaan spämmianalyysiin.

Riston aikanaan valitsema domain "hard-core-dx.com" ei ollut ihan nappiin
osunut valinta, koska IRL "hard-core" viittaa ihan kokonaan muuhun kuin
radioharrastukseen. Otsikoissa kannattaa myös välttää englanninkieltä ja esmes
Live-sanaa, samoin kuin ruåtsinkielisessä viestinnässä numeron kuusi
ilmaisemista kirjaimilla.

Apropos kelit: kuten Ollista näkyy, monena edellisenä yönä ja aamuna on ollut
ihan mukavasti jenkkikeliä - Perseus on siis päivystänyt - niin myös viime
yönä. En ehtinyt kuunnella (kirjoitan tätä yliopistolla Rollossa) kuin vähän
eka tallennusta 01 UT tienoilla ja ainakin tuollon vielä kuului asemia ihan
kohtalaisesti. Aamulla 06 UT bandi oli lähes tyhjä, vain pari-kolme
länsirannikon dominanttia.

73's,
ARK

ssä