Re: [DX] Sähkölinjan häiriöt MW:llä

Viime kädessä edessä on QTH:n vaihto, nimimerkillä kokemusta on Oulusta.

Häiriö siis ei kuulu koko tontilla tai asuinalueella? Halkaisijaltaan n. 200 m:
kokoisella alueella, jos ymmärsin oikein? Ei kait maassa vain ole jokin
sähkökaapelin pää, josta yhtiöllä ei ole mitään tietoa? Ei olisi ensimmäinen
kerta...

73's,
ARK