Re: [DX] Kelit jatkuu?

Olen samaa mieltä kuin Risto. Kuuntelutietojen tarkoituksellinen pimittäminen ei edistä harrastetta. Kaikille ei tietenkään ole mahdollisuutta päästä nettiin jakamaan kuuntelukokemuksia OLL:iin, mutta suurimmalla osalla on. Itse lokaan käytännössä kaikki varmat idit lokiin kuunteluhetkellä. Tämän salamalokaamisen mahdollistaa tietysti se, etten nykyisin enää laadi kuunteluraportteja, eli aikaa ei kulu detaljien poimimiseen kuunteluhetkellä. Pelkkä idien kerääminen on riittävän haasteellista. Jokainen tehköön toki mielensä mukaan.

TET

Risto Kotalampi kirjoitti 02.12.2008 kello 21:59:
> Kaikki nämä... utilityt ja bc asemat ... toivottavasti lokataan lähes
> reaaliajassa Online Lokiin, jotta tieto kulkee nopeasti luureista
> toisiin. Tätä varten koko homma on kehitetty, esim. "viimeiset 2h"
> linkki.
>
> 73!
>
> Risto

Luukku Plus paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista.
Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku