[DX] WRH 2009

WRH 2009 on saapunut. Toimitan kirjat huomenna HPE:lle Lassilaan postitettavaksi. Ne lähtevät alkuviikosta ja ovat näin ollen tilaajilla joulun ja uuden vuoden välipäivinä.

Jälleen on mahdollista hakea kirja minulta työpaikalta (Vuorikatu 3, Helsingin keskusta). Minulla on myös SDXL:n historiateoksia täällä. Olen töissä jotakuinkin kaikkina loppuvuoden työpäivinä, mutta pyytäisin halukkaita noutajia ilmoittautumaan mahdollisimman pian (jo tänään tai huomenna perjantaina), jotta tiedämme parhaiten jakaa kirjat pääkaupunkiseudun ja Lassilan välillä. Itse nouto sitten sopimuksen mukaan.

Myös Antti Marvialla on muutama kirja toimipaikallaan Pähkinärinteessä. Jos se on sinulle sopivampi noutopaikka, ota yhteyttä Anttiin os. antti.marvia@xxxxxxx

Jouluisin terveisin

Risto Vähäkainu
SDXL