Re: [DX] MiniDisk-nauhurien saatavuus?

 Tuossa vielà yksi line-innillà varustettu solid state nauhuri. Maksaa tuokin silti Thomannilla 166â plus kulut.

http://www.tascam.com/products/dr-07.html

Kaikissa yllÃ- ja allamainituissa on nauhoittaviin halpoihin MP3-soittimiin verrattuna se etu, ettà kÃyttÃjliitynnÃstà erottaa edes jotain hiukan huonommillakin silmillÃ, eikà toisekseen nauhoitusta tarvitse aina kÃynnistÃà mutkikkaan menu-polun takaa

Jyri

- - - - - - -

>Tuo ZOOM H-2 saattaisi olla yksi vaihtoehto ja sen voisi
>tilata vaikka Thomannilta 175 + 20 euron hintaan ja kauppaan
>voisi mennà vaikka Scandinavian Weekend Radion sivuilla olevan
>linkkibannerin kautta jolloin samalla tulisi tukeneeksi
>suomalaista radiotoimintaa.
>http://www.swradio.net/index2.htm
>http://www.thomann.de/fi/zoom_h2.htm
>Jos Thomannin hinta toimituskuluineen on hieman suurempi kuin
>jossain muualla niin sieltà saa 30 pÃivÃn palautusoikeuden ja
>3 vuoden takuun.