Re: [DX] Bostonin piraatit

Putki oli auki sinne.
Hypoteesi: kanavoituminen tietylle sektorille, jonka signaali on tullut
jopa kiertotietä Aurora-ovaalin kautta.

PS: uusimmat uutiset keleistä tulevat esille KESIS-2010:ssä, ei ennen.
Tervetuloa!

73,TK

Mitään ei aamulla kyllä kuulunut....ihme keli siten että 1020 YV
tautisen
lujaa ja pari jenkkiä pihisemällä.

License