Re: [DX] Mikan salaisuus on selvinnyt

Moro;
Tässäkö syy, miksi ruotsalaiskuuntelijoista monet ovat vaihtaneet
nimensä.
Sehän lienee helppoa myös Suomessa.
Luonnollisesti ALT kokoontuu ja poistaa nyt tunnustaneiden pisteet
Rankista-
ehkä määräaikainen erottaminen Liitosta myös riittää.
;-)

73,TK

Morjens

Höh, ilmankos ns. "varmat" ei mulle vastaa....

73 de Markku Paretskoi

2010/2/17 Tikkanen Hannu <Hannu.Tikkanen@xxxxxxxxxx>

> Heh!!!
>
> Ihan törkeää huijata tuolla tavalla asemia. Ai joo, jenkkien
> vastausprosentti on hyvä, tuli tässä mieleen.
>
> 73s de
> Esa Tikkanen

DX
> nos ha escuchado.
> le comento que nuestra emisora es una radio comunitaria, local con
poco
> alcance, muy precaria que ya tiene dos años y medio al aire y que la
> llebamos adelante con mucho sacrificio.
> reitero mi agradecimiento por el mensaje enviado. lo saludo
cordialmente.

> THE INFORMATION IN THIS ARTICLE IS FREE. It may be copied,
distributed
> and/or modified under the conditions set down in the Design Science
License