Reijo Alapiha

Lähettäjä: dx-bounces@xxxxxxxxxxxxxxxx [dx-bounces@xxxxxxxxxxxxxxxx] käyttäjän Ilpo J Leppänen [ijl@xxxxxx] puolesta
Lähetetty: 29. elokuuta 2010 15:54
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] Millä äänet talteen?

Terve!

Minä olen käyttänyt reilun vuoden kaikkeen tallennukseen Olympus LS-10:ä ja
olen hyvin tyytyväinen. Tässä on 2 G sisäinen muisti ja olen käyttänyt
lisänä 8 G:n korttia.
Koska tarve on tehdä myös korkealaatuista tallennusta on vaihtoehtoja
laadun / tallennusajan suhteen riittävästi. Samoin liitännät ovat riittäneet.
Tästä värkistä on nyt markkoilla uudempia malleja.

73 IJL