Re: [DX] MIKES 25 MHz

Tnx Ilpo; niinhän se sanoo eli Kehä III:n ulkopuolisille ei tätä ole
tarkoitettu
"The coverage area is estimated to be the capital region inside
Kehä III."
73,tk

Terve!

Tietääkseni tämä ei ole tarkoitettu millekään pitkille etäisyyksille -
jos
puhutaan tarkkuusmittauksista. En tarkoita tällä DX-kuuntelijoiden
mittauksia. Eli tarkkuusmittauksissa tällä taajuudella etäisyys jäänee

kymmeniin kilometreihin asemasta...
Dokumentaatiota löytyy kun laittaa Mikesin 25 MHz Googleen.

73.s IJL

At 18:30 4.9.2010, you wrote:
> [...]
>kuultu ja ID perustunee vain "ainoa aikamerkkiasema" 25 MHz:lla
>-tietoon.
>Mutta jos laittais vaikka 100W 2.5 MHz, voisi kai kuulua muuallakin?
>Pitänee käydä MIKESssä tai ainakin IQ:n kanssa Otaniemessä
>autoilemassa...
>
>73,TK

>On ollut mielessä jo aiemminkin kysyä,
>mitä modea ja millaista proggista tämä
>asema ajelee. Onko data/kanttis, vai tuleeko
>jotain time-pippejäkin? Joskus olen jaksoa
>tsekkaillut, muttei kummoisempaa ole kuulunut.
>Siellä sivistyksen juurilla, pääkaupungissa, asema

distributed