[DX] Häiriö taajuudella 1377kHz

From: Mauno Ritola <Mauno.Ritola@xxxxxxxxx>
Eipä men asia sinulle perille :-)
Auttaisko tämä video yhtään: http://www.youtube.com/watch?v=HFVMIYghyzM

No eihän se voi mennä perille kun viestisi ei silloin ollut vielä tullutkaan :) Minulle tulee viestit koosteena eli viestinä johon on koottu muutama viesti samaan, joten voi käydä niin että joku on voinut vastata johonkin asiaan ja minä siitä tietämättä myöhemmin samaan asiaan. Tuo näyttää kuitenkin listautuneen niin kuin olisin lähettänyt viestini vastauksena sinun viestiisi mutta niin ei kuitentkaan ollut todellisuudessa tapahtunut kun en sitä silloin ollut vielä nähnytkään.

Tänään kun kokeilin niin häiriötä ei kuulunut, toivottavasti saivat kuntoon. Eilen häiriö oli välillä taajuuden yläpuolella ja myöhemmin taas alapuolella.

Risto H