Re: Raportointikasetteja

This is a message from Jarmo Havukunnas <jhu@xxxxxxxxx>

Moi!

Helsingissä toimiva Kasetti- ja CD Linja Oy myy C5-kasetteja hintaan 3,30
mk/kpl ilman koteloa riippumatta tilausmäärästä (oli tilaus sitten 1 tahi
1000 kpl). Firma toimittaa kasetteja myös postitse, en tiedä paljonko
veloittaa tästä palvelusta. Mutta tämä tiedoksi!

Kasettilinjan puhelinnumero on 09 - 530 551.

73´s de JHU