Vs: Raportointikasetteja

This is a message from Alpo Heinonen <alpo.heinonen@xxxxxx>

> Kangasalla toimiva BSM-studio tarjoaa C-10 -kasetteja noin hintaan
> 3,85 mk/kpl, jos kasetteja menee noin 500 kpl.
Posti on antanut jo 50 kpl kertaostoista 10% alennuksen (12,60/kpl) ja
100kpl erästä olen saanut 20% (11,20/ kpl)!

> Kokemukseni mukaan tuollainen kasetti menee pienen pehmusteen sisällä
> normaaliin kirjekuoreen raportin kera Euroopan ulkopuolelle hintaan
> 6,30 mk.
Pehmusteelle ja kuorelle on joka tapauksessa laskettava joku hinta.
Mielestäni postin kuori on ollut erittäin laadukas ja nimenomaan kasettien
kuljetukseen tarkoitettu.

>  Postin myymän äänikirjeen hinta on 14 mk, eli tämä systeemi
> tulee yli puolet halvemmaksi.
Miten olet laskenut yli 50% hintaedun. 100kpl erästä minä saan 1,05 markan
edun (ilman pehmustetta ja kuorta), joten tulevat mielestäni lähes saman
hintaisiksi. Ja postista ei tarvitse hankkia 500 kasettia kerralla. En
kiellä etteikö tarjouksesi olisi ihan kohtuullinen -ylivertainen ei
kylläkään.

Parhain terveisin !

Alpo Heinonen