Vs: Vl: Ici Radio MINURCA

This is a message from Alpo Heinonen <alpo.heinonen@xxxxxx>

Joo,
	Pikavastaus. Olen menossa -pitäisi olla jo menossa Leville! aamu- ja
keskipäivällä Suomen aikaa on joitakin jenkkejä kuulunut -vähäisiä
kuunteluita tosin. Tulevat aika heikosti -välillä hyvinkin. Tavallisimpia
ylätaajuuksia 1500, 1510,1520,1530, 1560, 1580, 1600 kerran 1690 ja 1670.
Alempanakin jotakin!
Terv.

Alpo