Re: Kuulumisia ym.

This is a message from Risto Kotalampi <risto@xxxxxxxxxxxxx>

On Fri, Jan 14, 2000 at 07:38:02AM +0000, Mauno Ritola wrote:
> 	Toivottavasti kukaan ei pahastu, jos vedän näin Suomeen päin käyttämällä
> tätä listaa; RKO:n tarkoitus oli ilmeisesti, että kuulumiset
> ilmoitettaisiin hard-coren puolella, mutta kun ei sinnekään näytä tulevan
> suomalaisten lokauksia eikä paljon ulkomaalaistenkaan? Meikäläinen, kuten
> moni muukin suomalainen, kuuntelee pääasiassa keskiaaltoja, eikä näillä
> lokauksilla ole välttämättä maailmanlaajuista mielenkiintoa. RKO, mikä on
> kantasi? Joka tapauksessa kiitos Risto molempien listojen ylläpidosta,
> minulle nämä ovat tuoneet aivan uuden ulottuvuuden DX-kuunteluun.

Hei,

Kiitoksia Maunolle tamankin listan ajattelemisesta. Onhan tama elossa ollut
ja siella joitain maileja silloin talloin on ollut, mutta lisa-aktiviteetti
on aina hyvaksi.

Tama lista on aikanaan perustettu, jotta suomalaiset voisivat keskustella
heita kiinnostavista asioista. HCDX on niin kansainvalinen etta sinne esim.
keskustelu suomalaisesta pistelaskennasta, peditionpaikoista yms ei kovin
hyvin sovellu.

Toisaalta ajatuksena oli myos ettei suomalaiset hylkaa HCDX:aa.
Eli jos teilla on lokauksia yms niin olisi kiva etta ne edelleen HCDX:lle
lahettaisitte. Mihinkaan en tietenkaan voi ketaan pakottaa ja sita miten
listaa kaytetaan tulee tietenkin muovautumaan sen mukaan mita sen jasenet,
eli tassa tapauksessa suomalaiset dixarit haluavat.

Risto