Re: Kuulumisia ym.

This is a message from Ari Kilponen <ark@xxxxxxxxxxxx>

>Toivottavasti kukaan ei pahastu, jos vedän näin Suomeen päin käyttämällä
>tätä listaa; RKO:n tarkoitus oli ilmeisesti, että kuulumiset
>ilmoitettaisiin hard-coren puolella, mutta kun ei sinnekään näytä tulevan
>suomalaisten lokauksia eikä paljon ulkomaalaistenkaan? Meikäläinen, kuten
>moni muukin suomalainen, kuuntelee pääasiassa keskiaaltoja, eikä näillä
>lokauksilla ole välttämättä maailmanlaajuista mielenkiintoa.

I agree!

Eli ehdottomasti olen samaa mieltä: itse asiassa olen usein
pähkäillytkin, voisiko tätä Riston listaa käyttää yleiseen
keskusteluun. Sfnetin postituslistoille ei kuulemma oteta enää
uusia palstoja, eli kiitos nyyssipalstojen ylläpitäjän toimien,
s.h.dx-kuuntelu-palstan poistumisen myötä meni myös sen postituslista.

RKO näkyi jo vastanneenkin, eli että hänellä ei ole mitään ajatusta
vastaan: ts. pyritäänkö siirtämään kaikki keskustelu tämän RKO:n
postituslistan kautta kulkevaksi?! Jos näin, laittakaapa viestiä
eteenpäin mahdollisimman monelle news-aktiiviselle kuuntelijalle.

73 ARK