Re: Kuulumisia ym.

This is a message from Jouni Keskinen <jk54415@xxxxxx>

> Eli ehdottomasti olen samaa mieltä: itse asiassa olen usein
> pähkäillytkin, voisiko tätä Riston listaa käyttää yleiseen
> keskusteluun. Sfnetin postituslistoille ei kuulemma oteta enää
> uusia palstoja, eli kiitos nyyssipalstojen ylläpitäjän toimien,
> s.h.dx-kuuntelu-palstan poistumisen myötä meni myös sen postituslista.
>
> 73 ARK

Tarkoitatko nyt uutisryhmää sfnet.harrastus.dx-kuuntelu? Sen nimihän
vain muuttui sfnet.harrastus.radio.dx-kuuntelu:ksi ja tuo vanha ryhmä
poistui.

Ei sen puoleen, kyllä tämä lista voisi olla uutisryhmää parempi
keskustelufoorumi. Ainakaan tänne ei tule yhtä helposti asiattomia
ja dx-kuunteluun liittymättömiä viestejä.

Jouni (JKZ), Pirkkala.