Vs: Merkillistä!

This is a message from Alpo Heinonen <alpo.heinonen@xxxxxx>

> Olin mökillä viime yön ja yritin kuunnella ahkerasti. Lattareita ja
aamu-afroja kuului.
> Indeksit paranevat koko ajan. Pitäisi kai olla jo jenkkejäkin kuultavana,
mutta ei
> kuulunut ainoatakaan! Onko muut kuulleet viime päivinä mitään sieltä
päin?

> T. VEH

Kuten ilmoitin toissa päivänä(??) jenkkejä kuului mukavasti. Tänä aamunakin
asemia vielä kuului, muttra kuuluvuus oli ainakin 7 UTC selvästi heikompi.
Minä luulen, että tällä hetkellä eletään vastaavaa aikaa kuin juuri joulun
edellä (tänään A-indeksi alimmillaan =22.12. ja alkaa kohota), Joulun
aikanahan kelit häipyivät täysin ainakin täällä Rovaniemen korkeudella ja
sama efekti lienee etelämpänäkin. Vielä niitä asemia saattaa tulla esiin,
mutta kuten joulunakin -tosi rutinassa.

Ennustelee,

AHE