Re: Merkillist^$!

This is a message from Jorma Mantyla <jmantyla@xxxxxxxxxxxxxxxx>

VEH:
> Indeksit paranevat koko ajan. Pitäisi kai olla jo jenkkejäkin
> kuultavana, mutta ei
> kuulunut ainoatakaan! Onko muut kuulleet viime päivinä mitään sieltä päin?

Kangasalla olen aamulla töihin mennessä kopaissut bandin.  Lähinnä
lattareita on kuulunut (HJ 1590, 1520, 1410 yms.), jenkeistä vain WNRB
1510 ja sekin heikosti.
Indeksit ovat hyvät, mutta olisikohan syynä korkea fluxi (taas yli 200),
jolloin asemat hukkuvat pohjakohinaan?  Auringonpilkkumaksimi on, niin on.
Aasiasta asemia kuuluu iltapäivisin eli tavallisimmat japsit ja
filippiinot (1503 DYBB, 1494 DWSS yms.), mutta mitään mullistavaa ei
ainakaan minun haaviini ole tarttunut.

JM
Kangasala