Re: KysymyksiäNp5A==

This is a message from Mauno Ritola <ritola@xxxxxxxxxx>

At 04.55 20.1.2000 +0200, you wrote:
>Mistä seuraavat asemat saisi vastaamaan Vinkkejä!
>Atlantic 252, R Yaounde, R Mosambique ja R Madagaskar?

Kokeilepa sujauttaa $10 kuoreen. Se voisi auttaa. No, Atlanticia on vain
pommitettava ja Yaounde ehkä 2 IRC:llä osoitteesta Mr. James
Achanyi-Fontem, B.P. 1450, Douala.
Mosambiqueen ja Madagascariin varmaan todellakin raha auttaisi. Olis muuten
mukava, jos ihmiset saavat vastauksia todella mustilta asemilta, niin
ilmoittaisivat mitä lähettivät, oliko nauharaportti ja menikö rahaa mukana
ja paljonko. R Vanuatu pyysi yhteen aikaan todellakin verifioinnista
muistaakseni 10 tai oliko peräti 225 US-dollaria. Lähetin 5 ja kerroin,
ettei ole varaa satsata 10:ä per verifiointi, koska kyseessä on harraste.
Se auttoi heti ja vastaus tuli. Se on minun kallein QSL. Mikä on ennätys
muilla? Paljonko ollaan valmiita maksamaan parhaimmista
keräilyharvinaisuuksista (suoraan asemille)?

73, Mauno