Re: Kysymyksiä

This is a message from Reijo Alapiha <alapiha@xxxxxxxxxxxxx>

On Thu, 20 Jan 2000, Vesa Heikkilä wrote:

> This is a message from =?iso-8859-1?Q?Vesa_Heikkil=E4?= <ves@xxxxxxxxxxx>
>

> Mistä seuraavat asemat saisi vastaamaan Vinkkejä!
> Atlantic 252, R Yaounde, R Mosambique ja R Madagaskar?

Itselläni on nuo kaikki.

Atlantic 252 : Onko tämäkin mustunut? Vastasi aikoinaan
               hyvin tuosta irlannin osoitteesta joka
               mainitaan WRTH:ssakin.
R. Yaounde   : Raportoin tätä aikoinaan monta kertaa.
               Viimein vastasi osoitteesta Radio Cameroon,
               James Achanyi-Fontem, P.O.Box 281, Yaounde,.
               Tämä on yli 10 vuoden takaa, joten en tiedä
               toimiiko osoite enää ja onko ko. mies enää
               asemalla/elossa.
R. Mozambique: Minulla on 20 vuotta vanha sininen kortti
               jossa on osoite P.O.Box 594 , Maputo,.
               Nykyisissä WRTH:ssa on erilainen boksin
               numero.
R. Madagaskar :Tämä vastasi 2 vuotta sitten. Ei vastaa
               WRTH:n osoitteesta millään, mutta kun laitoin
               raportin seur. os. niin vastasi eka yrityksellä:
               R. Nationale Malagasy, B.P. 422 Anosy, Antananarivo
               101, Madagascar.   v/s on muuten Mamy
               Rafenomamantsoa. Tämä on ikivanha osoite. Katsopa
               aseman QSL:ää Jorma Mäntylän virtuaalisesta QSL
               kokoelmasta. Siellä vanhassa QSL:ssä on sama
               osoite.

Reijo Alapiha
Joensuu