Vs: KysymyksiäNp5A==

This is a message from Alpo Heinonen <alpo.heinonen@xxxxxx>

> Kokeilepa sujauttaa $10 kuoreen. Se voisi auttaa. No, Atlanticia on vain
> pommitettava ja Yaounde ehkä 2 IRC:llä osoitteesta Mr. James
> Achanyi-Fontem, B.P. 1450, Douala.

Minun on oikeastaan turha puhua vastaamisista/vastaamattomuuksista paljon
mitään, sillä niin pelkästään kuunteluun homma on mennyt, saman ajan kuin
ISlläkin eli jo yli viiden vuoden raportit suurimmalta osalta lähettämättä.
Vastauksia sentään on jokunen kappale joka vuodelle, toistaiseksi.
Atlantic 252n ja Yaounden osalta voin vain yhtyä Maunon ajatuksiin.
Atlantic vastasi ihan mukisematta meikäläisen toiseen tai kolmanteen rapoon
ja mikäli herra Achanyi-Fontem on hengissä ja tavoitettavissa, hän
vastannee Cameroonilaisten asemien rapoihin. ... Hän muuten keräsi rahaa
johonkin vammaistyöhön, järjestön nimi oli Cathca (?). Lähetin muutaman
dollarin kiitokseksi useisiin QSLiin, joita James tehtaili minulle.

> Mosambiqueen ja Madagascariin varmaan todellakin raha auttaisi.
Luultavasti näin. Itselleni Mosambique vastasi ihan normaali rapoon
-olisiko ollut 80-luvun puolivälissä tai hiukka sen jälkeen. Monen, monen
rapopn jälkeen.... No, nykytilanteeseen tuosta ei paljon apua liene

 > ja paljonko. R Vanuatu pyysi yhteen aikaan todellakin verifioinnista
> muistaakseni 10 tai oliko peräti 225 US-dollaria. Lähetin 5 ja kerroin,
> ettei ole varaa satsata 10:ä per verifiointi, koska kyseessä on harraste.
> Se auttoi heti ja vastaus tuli. Se on minun kallein QSL.
Joo, Vanuatun osalta puhuttiin rahasta. Itse en lähettänyt rahaa raporttiin
ja vastaus tuli silti. Olen kylläkin käyttänyt rahaa raportoinnissa jonkun
verran. Eli lähinnä Afrikan- SA:n suuntaan ja myös NA-han. Olen käyttänyt
dollarin seteleitä, NA-han joskus vastauspostimerkkejä (,kun ovat niin
köyhiä...) ja IRC:tä joskus harvoin. Mielestäni asemat saavat luvan vastata
postimerkkikuluin, mutta enpä mene vannomaan, mihinkä tulevaisuudessa
mennään. Rahat taitavat vain loppua harrastajilta kesken??

73' Alpo