Re: [DX]: Hieno afroyö 12-13.2.2000

This is a message from Per-Ole Stenman <per-ole.stenman@xxxxxxxx>

Tavalliseen osoitteeseen, Sitten myöhemmin olen myös lähettänyt
Scandinavian redaktioniin mutta sehän ei ole vielä vastannut. Vastauksessa
paljon Jubilaeum tiedotteita että varmasti oli antaneet niille
vastatakseen. On ilm. eri studiot, postikulku kyllä toimii jos laittaa
Werhon osoiste ja "Radio Jubilaeum" mukaan.