[DX]: hot news mukaan

This is a message from Per-Ole Stenman <per-ole.stenman@xxxxxxxx>

DX-lehti - Erittäin hyvä idea!
Voidaan toki siihen mennessä käyttää tämäkin DX-rinki ahkerasti
DX-kuuntelun hyväksi, eli ilmaiseksi saadaan jo tänäkin päivänä yhtä sun
toista hyödyllistä informoitua toisille kuuntelijoille. Luulen että se on
tulevaisuudessakin kova sana. Juuri sillä tavalla löytyy uusia tulokkaita,
ihmiset ovat kiinnostuneita kaikista asioista, mutteivät ovat valmiita
maksamaan mitään. Vain he jotka ovat vihkiytyneet harrastukseemme maksaa
vuodesta toiseen suuria summia pysyäkseen ajan tasalla kaikilla rintamilla.
Monilla on myös rajoitteinen aika lukea kaikki viestit ja artikkelit
netistä, joten olisi erittäin hyvä jos sähkörinkissä osoitteen kautta
nopeasti pystyisi valitsemaan mitä kiinnostaa itsensä. Ja tosiaan se olisi
täynnä aktiivisen kuuntelijan viesteistä. Nämä kahden viikon aikana kun
olen ollut mukana tässä on tullut semmoinen käsitys että oikeita kovia
DX-juttuja kuin kuunnellut asemat/kelit, saapuneet QSL:t ja uutiset
pantataan DX-clusiveen tai Radiomaailmaan jolloin ne ovat joskus (usein?)
liian vanhoja kiinnostaakseen. Sama trendi muissa sähköpostirinkeissä,
vaikka nyt täytyy ainakin Karel Honzik et. co.(HCDX) ottaa esille hyvinä
esimerkkinä päinvastaisesta suunnasta.