[DX]: Vs: [DX]: Ilmaiset DX-rinkit ovat hyviä

This is a message from =?iso-8859-1?Q?Vesa_Heikkil=E4?= <ves@xxxxxxxxxxx>

----- Alkuperäinen viesti -----
Lähettäjä: Per-Ole Stenman <per-ole.stenman@xxxxxxxx>

> 2) Mainostamalla tätä palvelua ilmaisena saisimme porukkaa kiinnostumaan
> siitä. Ilmeisesti se vaatii ehkä 2-3 sähköpostirinkiä, riippuen DX-tasosta
> ja mieltymyksistä. Ja hyöty olisi verrannollinen itse DX-kuuntelijan
> aktiivisuuteen, koska yhden ilmoituksen ympärille voi syntyä paljon
> keskustelua henkilökohtaisella tasolla.

Mielestäni jäseniä ei saisi karsinoida tason eikä minkään muunkaan mukaan
ja kaikkiin konkareiden tulee suhtautua aloittelijoidenkin kommentteihin ja
kysymyksiin opastavasti. Aktiivinen ote netissä pyöriviin nuoriin saa ne pysymään
ringissä mukana. Jokainen osaa kyllä karsia itselleen tarpeettoman infon.

Totta puhut.

POS:lla paljon hyviä kommentteja!

T. Vesa