[DX]: DX-rinkit/viestien paljous

This is a message from Per-Ole Stenman <per-ole.stenman@xxxxxxxx>

*** komentit lopussa...

>Mielestäni jäseniä ei saisi karsinoida tason eikä minkään muunkaan mukaan
>ja kaikkiin konkareiden tulee suhtautua aloittelijoidenkin kommentteihin ja
>kysymyksiin opastavasti. Aktiivinen ote netissä pyöriviin nuoriin saa ne
pysymään
>ringissä mukana. Jokainen osaa kyllä karsia itselleen tarpeettoman infon.

*** tarkoitus ei ollut karsia jäseniä, mutta jossain vaiheessa jos ollaan
kaikissa mukana ja "jäsenmäärä" nousee tuohon 500-1000 niin sähköpostia
alkaa tulla niin tiuhaan tahtiin että päivässä ehkä 100 ilmoitusta. Sitten
ehkä vähän profilointia olisi paikallaan, ettei lamaannuttaa aktiviteettia.
HCDX:n piirissä on jo tänä päivänä niin monta jäseniä että jos kaikki
vastaisivat jokaiseen kysymykseen niin silloin selailutöitä riittää. No
teknisesti tämä voidaan varmasti ratkaista jollakin tavalla? Tärkeä mm.
tarkistaa että aihe vastaa kirjoitettua viestiä jne.
POS
Illansuussa pulpahti yksi vastaus sisään, KDYL-1280, eli pieniä "töhäyksiä"
myös vastausrintamalla.