[DX]: WYFR 747 & 1557 kHz

This is a message from Jorma Mantyla <jmantyla@xxxxxxxxxxxxxxxx>

Hei,
ei tämä ole FFF.  Ks.
	http://www.cbs.org.tw/
josta löytyy myös englanninkielinen sivu.  WYFR vain vuokraa lähetysaikaa
CBS-mega-asemalta, joka on iät ja ajat ollut 747 kHz:lla (ennen 750 kHz).
Sen sijaan 1557 tulee uuden aseman kautta Kou-hu:sta.
Minäkin sain vastauksen tältä 1557-asemalta.  Samainen v/s lähetti
vielä toisen mailin, jossa kertoi ettei Family Radiolla ole mitään
studioita ei konttoria Taiwanissa.  Tuo 1557 kHz asema on täysin
kauko-ohjattu satelliitin kautta Oaklandista Kaliforniasta.

Jm
Kangasala