Re: [DX]: WYFR 747 & 1557 kHz

This is a message from Per-Ole Stenman <per-ole.stenman@xxxxxxxx>

Kiitos vastauksesta JM. Tarkoitti kai WYFR-747 oli sinänsä uusi tuttavuus
ainakin Family Radion kohdalla. Varmasti 747 tulee myös internetin kautta
koska pätki kummallisesti lähetyksen aikana, aivan kun oma koneeni kun
kuuntelen RA:lla. Kuka nyt semmoista viitsi kuunnella muuten kun
DX-kuuntelijat. Sama pätee myös aikoinaan Radio Netherland,
Kaliningrad-1386. Oli niin huono äänenlaatu ja pätkimistä koko hommassa
että päätin kirjoittaa Radio Netherlandille ja kertoa miten tämä nyt sopii
heidän imagonsa kanssa hienona teknisenä asemana. En tiedä teinkö oikein
kuuntelumielessä, sehän oli semmoinen "input" jonka sain juuri silloin
kuunnellessani.
Muuten 23-24.4.2000 kuulin RNI-1575, paikallis-IDissään kertoivat että
lähettävät Harwichista tänä vuonna.
73s
POS