Re: [DX] Onko virus saastuttanut koneeni vai ei?

Re: [DX] Onko virus saastuttanut koneeni vai ei?

Käytän Eudora eikä se näköjään tule sinne tämä virus.
Toinen asia on etten koskaan aukaisee tiedostoja, varsinkaan kun ne tulee
sähköpostin kautta. Jos oikein kiinnostaa niin olen joskus kysynyt vähän
lähettäjältä mitä se on mutta harvoin. Radioasemien kanssa on vaikeampi
mutta kun 710-ARG aseman tiedostojen yhteydessä tuli Happy99.exe niin
päätin poistaa koko QSL-kortin tiedostonkin ja lähdin sitten Buenos
Airesiin hakemaan QSL:n paikan päältä, no erikoistapaus sekin!
Samalla en koskaan lähetä tiedostona raporttini radioasemille.
Minusta on hyvä että varoitamme toisiamme näistä viruksesta koska mm.
HaT:in varoituksesta Clusivessä opin minäkin ettei pitäisi avata
Happy99.exe.  Siitä muuten oli keskusteluja Argentiinassa näytti olevan
maanvaiva siellä ja meidän paikallinen myyntitoimistokin oli saanut osaansa.
Kyllä kai se kone joskus saa osuutensa mutta ainakin kannattaa välttää nämä
mahdollisimman kauan.
73s POS