Re: Vs: [DX] Onko virus saastuttanut koneeni vai ei?

At 09:15 28.7.2000 +0300, Alpo Heinonen wrote:
> [...]
>
>Syy, miksi minä ja muutamat(!!) muutkin käyttävät MS Outlookia johtuu
>ainakin kohdallani siitä, että kyseistä ohjelmaa tarjotaan massiivisimmin
>koneiden ja MS-ohjelmistojen mukana. Eipä ole Eudora-kauppiaita kohdalle
>osunut? Se, että onko Eudoraa esimerkiksi jossakin helposti imuroitavissa
>en tiedä, koska nykyinen tietokoneohjelmisto on minulle tällä hetkellä
>täysin riittävä. (Ohjelmia on melko massiivisesti (uusi suosikkisanani
>näemmä!?) käytössä). Joten näissä ympäristöissä pyörivillä ja toimivilla
>viruksilla on hienot leviämismahdollisuudet, valitettavasti.

Eiköhän se löydy Tucowsista ja kaikista muistakin tunnetuista sharewaren
jakelupaikoista.
Minä en toistaisekseksi ole onnistunut tietääkseni kertaakaan saamaan virusta
koneelleni sähköpostin välityksellä. Pitää tietysti koputtaa puuta.
Aivan muista syistä syistä olen pitänyt Eudoraa hyvänä,mm. ymmärrettävässä
oleien hakemistojensa yms. takia. Vanhan Eurodan voi tuosta noin vaan kopioida
toiselle kiintolevylle, rompulle yms. ja käyttää siitä ilman ihmeellisempiä
asennuskommervenkkeja ja sen tiedostot ovat selväkielisessä muodossa ja
helposti
käsiteltäviä.
Outlookkia käyttäessäni olin joskus ihmeissäni, miten toisen koneen
mailitiedostot
siirtää toiselle jossa on Outlookin sama versio - enkä tiedä sitä vieläkään.
Samoin varsin monilla näyttää olevan ainakin alkuvaiheessa päällä tuo
mikrosoftin
kummallisuus eli sähköpostiohjelmassa on oletuksena HTML päällä eellei sitä
ymmärrä muuttaa.....

IJL
Ilpo J Leppänen OH5HOI
email: ijl@xxxxxx