[DX] QSL

R Nationaal 1035 e-mail v/s René Prent, technician <rene@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
*R Trafic Plus 1233 e-mail ja kirje v/s Stéphane POLLART <spol@xxxxxxx>
Mayotte: RFO Pamandzi 1458 e-mail f/upiin v/s <bernard.joyeux@xxxxxxxxxx>. 15.8 lähtien kaikki ohjelmat ovat kuulemma kuultavissa Internetissä
VOIRI Ahwaz FS 6200 QSL, lehtiä etc.
Jiangxi RGD, Nanchang 1350 ko f/upiin Beijingistä
RSM Serov 1305 e-mail f-upiin v/s çÒÕÐÐÁ ÓÅÔÅ×ÏÇÏ ÏÂÅÓÐÅÞÅÎÉÑ <inform@xxxxxxxxxxxxx> Em Rural Petrolina 4944,5 e-mail v/s v/s Lourinaldo Cavalcanti Andrade <jlcandrade@xxxxxxxxxx>
R Rio Grande do Sul 11895 e-mail f/upiin, tnx JHY v/s-vinkistä
R Illimani "La Voz de Bolivia" 6025 e-mail f-upiin v/s Gabriel Astorga Guachalla, Dir <illimani@xxxxxxxxxxxxxxx> Rdif Nac, Uríbia 610 e-mail f/upiin v/s Janeth Jimenez M <radiodifusora@xxxxxxxxxxx>
Guayana: GBC Sparendaam 3290 ki f/upiin
R Cuore 97,0 ki (tietenkin vastasi, kun varmistui, ettei lähetin ole San Marinossa) v/s Fabiola Cavallin R Sputnik via R Saima, Viipuri (paikallismainoksista) 101,0 e-mail v/s Mauri Raveala, toimitusjohtaja <mauri@xxxxxxxxxxxxxxx> kiitos VHI vinkistä!

*Vastauksesta voisi päätellä, ettei olisi oma asemansa, vaan yksi RTBF:n ohjelmista: