[DX] Chechnya Svobodnaya

Moi! Tuollaisen aseman osoitetta kysyttiin (dx-neuvojalta) eli osaisiko
joku auttaa itse kun olen out päivän tilanteesta ja perinteisesti muutenkin
ko. kielialueen asioista.

JVH

P.S. Jos joku on kiinnostunut Hämeen/Pirkanmaan dx-neuvojan pestistä, niin
ole hyvä ota yhteyttä. Kysymyksiä ei tule hirveää nippua vuosittain ja
yleensä niihin on hyvin voinut vastata jopa ns. vanhoilta pohjilta, mutta
tällaisten ajankohtaiskysymysten takia olisi parempi, jos remmissä olisi
joku (kuuntelu)aktiivi.