[DX] Re: clusive ja RM

>Kertonet vähän, mitä tuolla kiviriipalla oikein tarkoitat. Tuollaisista
>mielipiteistä, joista lukija ei voi päätellä oikeastaan yhtään mitään (tai
>jos ryhtyy päättelemään, todennäköisesti päättelee väärin), ei ole paljon
>iloa.

Itse kukin voi luonnollisesti päätellä mitä haluaa, mistä tahansa. (Useimmiten
aina joku päättelee väärin, kirjoitti mitä tahansa näihin maileihin.) Tämä
olikin hieman raflaavan tekstin juju, eli koetan HERÄTELLÄ porukkaa.
Tähän asti olen onnistunut herättämään vain Ripan...

Tarkoitin Radiomaailmaa kannesta kanteen, eli Sunspot-osa mukaanlukien. Itse
artikkeliosa on ihan ok, joskin herää kysymys, mitä järkeä on tehdä
hienoa kiiltäväkantista lehteä alle tuhannelle jäsenelle!?

>Minusta juuri Radiomaailma on se, joka voinee säilyä nykymuodossaan.
>Tarkoitan siis artikkeliosaa. Sunspot ja clusive ovat ne, jotka
>epäilemättä jollain aikataululla jossain muodossa muuttuvat
>sähköiseksi.

Ainakin osittain, toivottavasti. Ja vaikka kannatankin bittijakelua,
tietokonetta omistamattomia lukijoita ei saa kuitenkaan unohtaa!

73 ARK