Re: [DX] Tosi DX

From: "Jouko Huuskonen" <jouko.huuskonen@xxxxxxxxxx>

Kotimainen uutisryhma tuntuu erittain aneemiselta. Eiko tasta sivusta voisi
tehdä sivun,
jossa koko kotimainen DX-harrastus voisi esittaytya koko kirjossaan.

Näin minä olen listan tarkoituksen ymmärtänyt. Liittyessäni listalle
en saanut mitään ohjeita siitä, millaista materiaalia tänne saa tai
ei saa lähettää. On vain niin, että hard-core-kuuntelijat ovat
yleensä aktiivisinta porukkaa ja siksi heiltä näkyy myös eniten
viestejä tällä listalla. Harrastuksen tulevaisuuden kannalta olisi
hyvä, jos listalle saataisiin mahdollisimman paljon jäseniä ja
koko DX-harrastuksen kirjo esille. En usko, että hard-core-kuunte-
lijoilla on mitään sitä vastaan (kommentteja?). Kotimainen uutis-
ryhmä on tosiaan aneeminen ja siellä käydään paljon keskusteluja
myös DX-kuunteluun kuulumattomista asioista. Tämän listan anti on
pysynyt asiallisena ja oma kuunteluni on selvästi aktivoitunut
listalle liittymiseni jälkeen.

73 TEJ
Teemu Juurinen
Hollola