Re: [DX] "Tosi" DX

> Näin minä olen listan tarkoituksen ymmärtänyt. Liittyessäni listalle
> en saanut mitään ohjeita siitä, millaista materiaalia tänne saa tai
> ei saa lähettää. On vain niin, että hard-core-kuuntelijat ovat
> yleensä aktiivisinta porukkaa ja siksi heiltä näkyy myös eniten
> viestejä tällä listalla. Harrastuksen tulevaisuuden kannalta olisi
> hyvä, jos listalle saataisiin mahdollisimman paljon jäseniä ja
> koko DX-harrastuksen kirjo esille. En usko, että hard-core-kuunte-
> lijoilla on mitään sitä vastaan (kommentteja?). Kotimainen uutis-
> [...]

    Kyllä minä uskon, että jolla on jotain monipuolisia viestejä vastaan, ilmoittaa siitä. Hyvä, jos tämä aktivoi kuuntelemaan. Samoin on käynyt minulle, ei ehkä niinkään tämän listan, mutta yleensä postituslistojen takia.
    RKO perusti tämän listan kai alunperin suomalaisten DX-kuuntelijoiden keskustelukanavaksi, mutta ei kai hänellä ole mitään lokauksia tai QSL-tietojakaan vastaan.

73, MR