[DX] Vs: [DX] Nauharankista ja -pisteistä

[DX] Vs: [DX] Nauharankista ja -pisteistä

Niin, ei se vitsi siitä mihinkään muutu, että ilmoittaisi asemiaan nauharankkiin. Mielestäni nauhapisteet on arvostettava qsl-pisteiden kanssa samalle viivalle. Tällöin ne laskettaisiin yhteen ja niillä olisi todellista vaikutusta. Se, että minulla tai jollakulla muulla on vaikka 300 pistettä nauhalla ei paljon auta, vaikka ne nimellisesti rankissa mainitaankin. Eli todellisia päätöksiä, please.

Niin, TRE, minä olen muuttanut kantani. Toivottavasti muutkin! Sinänsä minulle on aivan sama vaikka olisin viidessadaskuudeskymmenesseitsemäs tilastoissa, mutta kuulluista asemista olisi kiva saada silti nuo pisteet. Ja saman "kohtalon" toivon muillekin aktiivi tai vähemmän aktiivikuuntelijalle!

LIHA koolle ja kunnon päätöksiä,

toivoo,
"hiljainen ääni" Lapista
AHE