Re: [DX] Vastausprosenttitutkimuksesta (fwd)

On Thu, Feb 01, 2001 at 08:18:24PM +0200, Jorma Mantyla wrote:
> Silti olen edelleen sitä mieltä, että nauhoitus ei ole QSL.
> Mikä verifiointi se on, joka ei edes käy asemalla?
> Eikö se ole sama kuin juoksukilpailuissa hyväksyttäisiin
> oikaiseminen tai pallopeleissä paitsiomaalit?

Tassa tulee ihan deja-vu fiilikset 90-luvun alun keskusteluista ja tuskinpa
tallakaan kertaa asiassa paastaan yhtaan pidemmalle.

Kysymyshan ei ole siita, mika on QSL vaan mista tassa pitaisi kilpailla ja
mista ei. Eli onko kuuntelijan kykyjen mitta se, kuinka ahkera follow-uppaaja
on tai kuin monta minuuttiraporttia pystyy loytamaan ja vielapa vastauksen
asemalta saamaan.

Vai onko tarkoituksena kilpailla siita, kuinka paljon eri asemia pystyy kuulemaan?

Ja em. kysymyksiin sitten, milla asia parhaiten todistetaan? Nauha
vai aseman lahettama QSL?

Annan muiden jatkaa tata kinastelua... omalta osaltani en jaksa enaa naihin
asioihin palata varsinkin kun omista kuunteluistani ei pisteita kuitenkaan heru
tavalla eika toisella.

Oma kantani on se, etta jokainen kuunnelkoon omalla tavallaan ja kilpailu
sallittakoon jos tarpeeksi kilpailijoita on.

Risto