[DX] vs: luhvareista vielä

Jatketaan ...

Dario on tietoinen meidän suhtautumisesta Bellabarbaan (ellei nyt sitten itse ole hän/he) ja edellisen 'painostuskierroksen' jälkeen hän muutti Bellabarban qsl-ilmoitukset 'Bellabarba collection' -ilmoituksiksi, mutta halusi ne edelleen säilyttää lehdessä hyvien vs-tietojen ansiosta. Minusta tämä on väärin. Painostuskeinot pitäisi olla rajummat ja Bellabarba pitäisi sulkea kokonaan pois kuvioista (ja kun oikein tarkkoja ollaan, niin kyseessä ovat itse asiassa kaksi Bellabarbaa, isä ja poika). Suomalaiset voisivat aloittaa katkaisemalla lehtivaihdot Play DX:n kanssa.

Tuota tarrankeräysmaniaa taitaa tosiaan liikkua maailmalla laajemminkin. Nimiä vaan tänne palstalle, jos näistä harrastuksemme pilaajista on tarkempaa tietoa.

73 & 88
Jim

PS. Janne (JEÖ) osui myös naulan kantaan kommentissaan "on monia tapauksia, jossa olen saanut vastauksen todella kovan salapoliisityön jälkeen, enkä näe, miksi sellaisissa tapauksissa pitäisi jakaa tietoa. Tehkää muutkin itse asian eteen jotakin." Mielestäni tämä ei ole edes vittuilukulttuuria vaan ihan normaalia tervehenkistä suhtautumista asioihin. Sitä enemmän asioita arvostaa, mitä enemmän niiden eteen on päässyt töitä tekemään.