[DX] RE: [DX] vs: luhvareista vielä

Puoli-Italiaanona suosittelen Helsingin Sanomat-lehteen
käärittyä haukea jätettäväksi G&C.Bellabarban Bolognan residenssin
portaille -> EDXK:n rynnäkköä taloon -> ja keinojahan aina
löytyy. Mielenkiintoinen tapaus.

Pitää radioasemienkin olla melkoisen typeriä vastatessaan
huuhaa-kirjeisiin (pelkkiä rapojahan hänen f/up:it ovat
100%).

Kulttuurieroja on todellakin olemassa, hulluja aina
sekaan mahtuu "joukkoomme", ja tarraperverssejä on
Euroopassa (ei Pohjoismaat) useampiakin.

Mieluusti kaikkien huijareiden nimet vaan listoille
(Hardcore jne.), mitä niitä pimittämään / hyssyttelemään.

t. HPI :)