[DX] Re: [DX] WRTH 2001 hintansa väärti?

[DX] Re: [DX] WRTH 2001 hintansa väärti?

WRTH-2001 on hyvässä kunnossa verrattuna esim. WRTH-2000. Venäjä, Intia,
Espana, Keski-ja Eteläamerikka on pistettty kuntoon, erityisesti
osoitetiedot. Oli tosiaan hauska huomata että nyt on käyty läpi nämä asiat.
Pystyn tarkistamaan asiat koska olen seurannut ARC:n hyvät
KA/LA-uutispalstat ja todennut että muutokset ovat toteutuneet. Samoin
Venäjä lienee ARC:n jälkeä (Olle Alm), ehkä Intian kohdalla myös. En tiedä
kuka on laittanut Espana kuntoon, ehkä Mauricio Molino?? koska ko. henkilön
listoissa juuri tuo Monforte de Lemos-1503 on vielä mukana. Pohjoisamerikka
saa paremmin esille esim NRC Domestic Logista. Näyttää siltä että tämä uusi
toimittaja on alkanut saada yhteistyötä pyörimään nyt oikein hyvin, tai
sitten esim. ARC on omasta aloitteestaan päättänyt auttaa toimittaja että
WRTH saadaan uuteen uskoon. Sekin huomaa myös kansainvälisestä
keskustelusta että kritiikkiä on ollut huomattavasti vähemmän tänä vuonna
kuin edellisinä vuosina.
Maajärjestys sekä jako kotimaan/FS-asemat ei ole minun makuuni, mutta
tosiaan jos näitä osoitetietoja saa niin se on jo hyvä.
POS

At 19:41 26.2.2001 +0200, you wrote:
>Moi taas!
>
>Kun vuoden 2000 Werho oli lähinnä fiasko, olen tässä epäröinyt, kannattaako
>vuoden 2001 Werhoakaan hankkia. RM 2/01:ssä ollut arvostelu kun sekään ei
>kovin mairittelevaa kuvaa opuksesta antanut.
>
>Mitä mieltä olette te Werhon pitkäaikaiskäyttäjät, joilla on käsissänne
>uusin raamattu: onko se viimevuotista häävimpi ja ovatko esimerkiksi
>taajuuslistat ja asemien osoitettiedot kunnossa?
>
>Kyseleepi IS

>Copyright (c) Hard-Core-DX.com
>
>Permission is granted to copy, distribute and/or modify this document
under the terms of the GNU Free Documentation License, Version 1.1 or any
later version published by the Free Software Foundation; with no Invariant
Sections, no Front-Cover Texts, and no Back-Cover Text. A copy of the
license is available in http://www.gnu.org/copyleft/fdl.txt.