[DX] ITT CR 91

Tervehdys kaikille,

ensi viikon keskiviikon jälkeen pöydälläni koreilee otsikossa
mainittu laite. Kun vaimo antoi luvan hankkia niin noudan laitteen
Saksasta sen nykyiseltä omistajalta. Kallishan se oli, mutta
ajattelin jäävän viimeiseksi koneekseni. TEN-TEC Paragon voisi
olla myytävänä, kunhan hinnasta sovitaan. Laitteen arvot ovat: IMD
DR 101 dB, BlkRng. 136 dB, Min. sig. -137 dBm, IP3 +13.5-12.75
dBm. Muutoin tosi hyvä laite, mutta pohjakohinan tasoa voisi
pienellä modifikaatiolla parantaa. Itse olen käyttänyt Datongin
audionotcia hyvällä menestyksellä. Keskiaaltojen vaimennin on
poiskytkettävä ja käytännössä herkkyys lähes sama kuin
lyhytaalloilla. Olisko jollain kiinnostustusta laitetta kohtaan, jos ei
niin jää sitten kakkoslaitteeksi.

MKA