[DX] Vs: [DX] Vs: [DX] Jenkkejä keskikesällä!

[DX] Vs: [DX] Vs: [DX] Jenkkejä keskikesällä!

> Onnittelut sulle Jim mukavista nappauksista, jotka ovat mielestäni hyvin
> mielenkiintoisia muttei kuitenkaan kovin yllättäviä, sillä...
>
> Olen jo muutaman vuoden ajan ollut sitä mieltä että lähes mitä tahansa voi
> kuulua milloin tahansa.

Tuota, tuota... Kait sentään täytyy todeta, että kyllä keleistä ja kuulumisesta aika paljon silti tiedetäänkin ja kuunnellaankin sen verran, että EI NYT IHAN mitä tahansa milloin tahansa kuulu... Vai meinaatko lähteä Jussina Jenkkipedikselle Lappiin....

Niin ja tällä hetkellä saattavat tosin paremmat "jernkkikelit" ollakin siellä vähän etelämmässä...

En jaksanut jättää kommentoimatta kuitenkaan... Vaikka kuuntelulla toki kannattaa aina olla, siinä olen samaa mieltä JPI...

Hyvää keskikesää sääskien keskeltä tv:

AHE