[DX] MW-kelit Aasian suuntaan ke 24.10 01

[DX] MW-kelit Aasian suuntaan ke 24.10 01

Minä entinen Aasia-MW-DX-er koin pitkästä aikaa ihan miellyttäviä hetkiä
MW:llä vime keskiviikkona.. Eihän lokauksiani voi verrata todellisten
harrastajien saavutuksiin. Tuntui todella hienolta, että surkeissa
kaupunkiolosuhteissa voi kuulla edes joitakin kaukoasemia keskiaalloilla.
Sähköinen QRM on mitä melkoisinta. Siksi olen todella tyytyväinen, että
kuulin edes seuraavat asemat.

-1340  1557 kHz UTC Family Radio, Taiwan
-1405  1377 kHz   "    Voice of Strait ?
-1540   1242 kHz Thai
-1543   1071 kHz AIR Rajkot
-1545   990  kHz AIR Jammu  etc..

Upeita sieppauksia, eikö totta, hah, hah, haa.

70-luvulla Turun keskustassa Eerikinkatu 9:ssä kuuntelin jopa
MW-.thaimaalaisia putki-Triolla ja ja Kari Rainetsalon rakentamalla
loopilla. Sähköinen pörinä noista ajoista on lisääntynyt aivan valtavasti.

73´s
Jouko JKH 1343
Turku-Mälikkälä

AOR 7030 Plus
Wellbrook ALA 1530P-looppi

PS. Jokainen harrastakoon DX-kuuntelua kykyjensä ja olosuhteidensa mukaan.