[DX] Radio Samorodinka on piraatti !?

Tervehdys ja kiitos kaikille palautteesta !

Olen saanut yhteydenottoja asian tiimoilta aina Venäjältä saakka.
Eräs nimeltämainitsematon venäläinen vapaaradiomies ilmoitti, että

1) Radio Samorodinka on piraattiasema, joten sitä ei löydy WRTH:sta
2) aseman operaattori on 70-vuotias mies, joka lähettää anarkistisia
ohjelmia joissa vastutetaan kaikkea !
3) Aseman teho on 10 W tai korkeintaan 30 W
4) Samorodinka on joen nimi Moskovan alueella

Lisäksi olen saanut viestejä, joiden mukaan
5) aseman operaattori EI OSAA englantia, joten pitäisi tehdä
venäjänkielinen raportti ! Tai sitten tarvitaan tulkkia apuun...
6)osoite on täälläkin mainittu: P.O.Box 898, Moscow, Russia.
Postinumerokin taisi joissain viesteissä vilahtaa

KYSYMYS KUULUUKIN:
7) Miten on mahdollista että Radio Samorodinka antaa pisteen EU-
palstalla, jos kerran toimii ilman lupia ?
Eli: 8) Missä kulkee clandestinen ja piraatin ero ? Onko siis
tällainen luvattomasti toimiva anarkistiradio paremminkin clandestine
kuin piraatti.

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Tässä siis lisää löylyä
kiihkeään debattiin pisteiden laskusta. Sinällään olen sitä mieltä,
että ei-pisteasema on usein aivan yhtä mielenkiintoinen kuin
ns.pisteasemakin.

73's HAR

Oma sähköposti aina käytössä! http://luukku.com