Re: [DX] 6GS & digitaalinen audio & cd-levy

Re: [DX] 6GS & digitaalinen audio & cd-levy

Terve,

Itse olen viime syksystä saakka laittanut aina raportin mukaan CD:n.
Paikallisesta Prismasta 4,90 mk /kpl.

Olen rakentanut raportin nykyään  siten, että laitan mukaan sekä koko
kuulemani (äänitetyn) ohjelman ja olen sieltä poiminut erilliseksi
tiedostoksi (esim Sound Recorderilla voi pätkiä tiedoston) aseman ID:n.
Tällöin vastaanottaja voi kuunnella kuuluvuutta hieman laajemmin kuin pelkän
ID:n. Käytännössä tällä tavalla saa helposti 100 - 200 megaa Wav-tavaraa
levylle. Eikä tarvitse konvertoida.

Miten asemat suhtautuvat levyihin, on hieman vielä epäselvää.
Vastausprosenttia en ole laskenut, mutta asiaan vaikuttanee 11.9:n
jälkitapahtumat. Voi olla, että pehmustettuja kuoria ei availla niinkään
herkästi, ainakaa viime vuonna. Itse olen varmaankin raporteissani laskenut
liikaa sen varaan, että niitä kuunnellaan ja siksi ohjelmien yksityiskohdat
on jäänyt aika vaillinaisiksi. Täytynee prepata sen suhteen.

73's Ismo