[DX] Osotteita ?!

Moi

Jenkit vastaavat tällä hetkellä minulle follow uppeihin paremmin kuin koskaan (?), tosin tänään ei tullut yhtään vastausta vaan kaksi return to sender lähetystä. Joten hyvät harrastetoverit onko kenelläkään tietoa seuraavien asemien toimivista osotteista:

1230 KKEE, 1490 Marine Dr, Astoria, OR 97103
1210 KZTS, 638 Decatur, Sunnyside, WA 98944

Olen laskenut huvikseni keskiaalto jenkkien (ja kanadalaisten) vastausprosentit omalta kohdaltani osavaltioittain, mutta niistä osavaltioiden vastausprosenteista enemmän ensi Clusiven juoruissa. Koska listan lukijoissa on kuitenkin ei Clusivelaisia niin lukuja saa minulta jos kiinnostavat. Lyhesti: jenkki prossani on tällähetkellä 64 % ja kanadalaisten 79 %. Paras osavaltio jenkeistä on Oregon 83 % ja Ohio 82 % (joka innostui vastaamaan monen aseman voimalla viime viikolla). Surkein vastaaja on Utah 29 prosentilla !

Viikon vastaukset:

1370 WSPD, Oh
1420 WHK, Oh
1460 KDMI, Ia