Re: [DX] Osotteita ?!

En tiedä näistä jenkeistä mitään, mutta kun katsoin
Radio-locatorista näitä asemia, niin siellä oli
ainakin erillaiset osoitteet. En tiedä ovatko ne
tuoreempia. Voihan niitä kokeilla, jos et ole vielä
kokeillut.

KKEE-AM 1230 kHz
Astoria, Oregon
"The Kite Oldies"
Station Owner:
New Northwest Broadcasters, LLC
find stations owned by New Northwest Broadcasters, LLC
this feature is only available to Gold Customers

Station Address:
P.O. Box 566
Hillsboro, OR 97124

Sekä    KZTS-AM
        P.O. Box 2888
        Yakima, WA 98907

Toivottavasti nämä olisivat oikeaa tietoa.

Reijo Alapiha
Joensuu