[DX] Re: verifioinnit & päivän vastaukset

[DX] Re: verifioinnit & päivän vastaukset

Tulin juuri kotiin ja lattialla odotti 2 mukavaa vastausta, eli jouluaattokin on pelastettu:

SER Coruna 1080 ki,ta
KART Jerome, Idaho1400 ki,ta

Tälläiset ovat niitä asemia joiden vastauksen saaminen tuntuu minusta mielenkiintoiselta. Ovat mielenkiintoisia kuultavia ja vastaukset kun/jos tulevat ovat henkilökohtaisia.
Jos joltakin muulta nuo asemat puuttuvat niin vs tietoja saa minulta.

Alle olen pari Jarin kommenttia laittanut muistututkseksi, ollaan samaa mieltä !

T: JPI